Szanowni Państwo,
informuję, że nowa funkcjonalność w Sklepie internetowym FM – chat z konsultantem – pomyślnie przeszła testy oraz została z entuzjazmem przyjęta przez naszych Partnerów Biznesowych. Od dzisiaj mogą z niej Państwo korzystać bez ograniczeń.
Aby porozmawiać z konsultantem z Centrum Obsługi Klienta FM GROUP, należy: – zalogować się w Sklepie internetowym i kliknąć w pomarańczowy box znajdujący się w prawym dolnym rogu, – uzupełnić niezbędne dane w rubrykach, wpisując imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz e-mail – ułatwi to konsultantowi kontakt z Partnerem Biznesowym i jego identyfikację, – kliknąć w przycisk „Rozpocznij chat”, – na ekranie pojawi się imię i nazwisko konsultanta, z którym można porozmawiać, wpisując swoje pytania, – na zakończenie prosimy o ocenę rozmowy za pomocą ikonek z uniesionym lub opuszczonym kciukiem, znajdujących się u góry boxa (wybór opcji „Konwersacja była pomocna” lub „Konwersacja nie była pomocna”), – rozmowę kończy zamknięcie okna z chatem.
Poza godzinami pracy Call Center FM GROUP, chat umożliwia pozostawienie wiadomości pisemnej. Aby uzyskać odpowiedź konsultanta, należy jednak koniecznie pozostawić swoje dane kontaktowe (numer telefonu, e-mail). Mam nadzieję, że nowa funkcjonalność spodoba się również osobom z Państwa struktur i wszystkim nam ułatwi współpracę.