Historia FM Group
Marka FM Group powstała w 2004 roku dzięki połączeniu inicjatywy i świeżych pomysłów Artura Trawińskiego z doświadczeniem wieloletniej marki Perfand. Celując w potrzeby większości ludzi FM Group oferowało od samego początku perfumy, których duży procent składników zapachowych szedł w parze z niską ceną. To było strzałem w dziesiątkę. Już po kilku latach FM Group otworzyło oddziały w innych krajach, a odniesiony sukces sprawił, że po dekadzie działania w samej Polsce firma posiada ćwierć miliona przedstawicieli.
Dziś FM Group to już nie tylko same perfumy. Uznanie klientów i chęć rozwoju sprawiło, że obecnie produkty spod znaku Federico Mahora są kojarzone także z wysokiej jakości kosmetykami pielęgnacyjnymi, oraz make up. Dodatkowo firma weszła także na rynek chemii gospodarczej i telefonii komórkowej rozszerzając pole działania.
Nagrody dla FM Group
Marka ciesząca się zaufaniem, które po wielu latach jest kojarzone nie tylko z wysoką jakością, ale także ciągłym udoskonalaniem swoich produktów może się poszczycić wieloma nagrodami:
Dziś FM Group to nie tylko napis na produktach, katalogi, czy perfumy. To styl życia który sprawia, że wiele osób znalazło swoją drogę ku lepszemu. Drogę do lepszych zarobków, lepszej codzienności i większej satysfakcji z życia.